Gotowe spółki ze stażem

Zakup gotowej spółki z o.o. ze stażem daje Państwu zdecydowanie lepszą pozycję startową w walce o przyszłego klienta. Potencjalni kontrahenci częściej korzystają z usług firm, które posiadają już doświadczenie na rynku, a prestiż dobieranych przez kontrahentów partnerów biznesowych ma olbrzymie znaczenie i często jest czynnikiem decydującym o wyborze bądź odrzuceniu danej oferty. Gotowe spółki stażowe stają się tym samym dużo wiarygodniejszym partnerem biznesowym, szczególnie w oczach pracowników administracji publicznej. Z racji swojej udokumentowanej historii (wynoszącej zwykle od paru miesięcy do kilku lat), zyskują na wartości – co dla ich właścicieli oznacza nie tylko większą renomę na rynku, ale także potencjalnie większe korzyści majątkowe (np. przy ewentualnej późniejszej sprzedaży).

Dla osób rozpoczynających działalność, stażowe spółki kapitałowe są rozwiązaniem najbardziej korzystnym. Zapewniają one oprócz pozytywnego wizerunku Państwa firmy, zwiększenie szans na powodzenie przy różnego rodzaju konkursach ofertowych, przetargach, aukcjach, staraniach o dotacje, czy zapewnieniu sobie dodatkowych źródeł finansowania. Kupując gotową spółkę ze stażem, otrzymają Państwo możliwość niemal natychmiastowego działania – bez konieczności załatwiania żmudnych i czasochłonnych formalności. Dodatkowo, możliwość otrzymania pożyczki bankowej czy zawarcia umowy leasingu samochodowego sprawia, że nabycie podmiotu z czystą i transparentną historią zdecydowanie ułatwi Państwu start w biznesie.

Dlaczego gotowa spółka z o.o. z VAT?

Cena

Spółka z aktywnym VAT ze stażem

od 4000 zł

(staż od 6 miesięcy)

  • 6 miesięcy - 4000 zł
  • 12 miesięcy - 5000 zł
  • 2 lata - 6000 zł
  • 3 lata - 7000 zł
  • 5 lat - 8000 zł

Spółka z aktywnym VAT ze stażem

Dodatkowe korzyści

przy zakupie spółki

Wirtualne biuro

100 zł netto

adres dla firmy na 6 miesięcy

oszczędzasz

600 zł netto

Księgowość dla spółki

50% rabatu

przez pierwsze 3 miesiące umowy

oszczędzasz

1500 zł netto

Łączna wartość korzyści min. 2100 zł netto

ŁĄCZNE KOSZTY ZAKUPU GOTOWEJ SPÓŁKI Z VAT ZE STAŻEM

Cena spółki
od 4000 zł (w zależności od stażu)
Koszty notarialne
od 150 zł*
Opłata sądowa
350 zł
ŁĄCZNIE
od 4500 zł** (w zależności od stażu)

*kwota ta dotyczy sytuacji, w której zakupu dokonuje 1 wspólnik. Poświadczenie podpisów pod umową sprzedaży z każdym dodatkowym wspólnikiem to koszt ok. 150 zł brutto.

**kalkulacja dotyczy sytuacji, w której nie dokonuje się żadnych zmian w umowie spółki (np. zmiana nazwy, zmiana miasta siedziby itp.). W przypadku jeżeli takie zmiany będą wprowadzane do podanego kosztu należy doliczyć ok. 1000 zł brutto za przygotowanie aktu notarialnego.

Wygoda i oszczędność

Spółki rejestrowane elektronicznie

Nasze spółki zarejestrowane są w systemie S24 i co za tym idzie, możemy po sprzedaży wysłać wniosek do sądu przez ten system, który umożliwia wprowadzenie zmian do umowy spółki, bez konieczności przygotowywania aktu notarialnego (oszczędność 1200 zł). W związku z tym potencjalny klient dostanie informacje, że może bez problemu zmienić nazwę czy kody PKD. Jedynym warunkiem tutaj będzie posiadanie konta ePUAP.

Profile działalności naszych spółek

W umowie naszych gotowych spółek z o.o. dostępnych w ofercie, zostało zawartych aż 70 kodów PKD, które w 99% przypadków zaspokajają potrzebę rozpoczęcia danego biznesu w Polsce. Nasza Akademia zadbała o to, żeby bez najmniejszego problemu mogli Państwo po zakupie spółki rozpocząć działalność w jednej lub wielu z najbardziej popularnych branż dostępnych na rynku.

Nasi klienci na podstawie poszczególnych kodów PKD uruchamiają biznesy związane z różnego rodzaju sprzedażą hurtową, handlem (w tym e-commerce), działalnością IT, branżą budowlaną czy gastronomiczną.

Po zakupie gotowej spółki mogą Państwo zająć się prowadzeniem biura tłumaczeń, szeroko pojętej spedycji, czy też dynamicznym wejściem w obszar nieruchomości. Ponad 20 punktów PKD w naszej umowie spółki dotyczy gałęzi produkcji, zarówno ogólnej jak i wyspecjalizowanej.

Najpopularniejsze branże

Handel

IT

Gastronomia

Akademia Księgowości

Na tle konkurencji

W ramach nabycia udziałów sp. z o. o. otrzymują państwo w cenie
Akademia Księgowości
Konkurencja
Pomoc w znalezieniu tłumacza przysięgłego
Pomoc w znalezieniu księgowości
Przygotowanie dokumentów do KRS

Jak przebiega sprzedaż gotowej spółki

 

Skontaktuj się z nami używając formularza kontaktowego lub dzwoniąc na wskazany numer telefonu. Możesz też bezpośrednio zarezerwować gotową spółkę dla siebie, używając dostępnego na stronie formularza „rezerwuj spółkę”

Wybierz spółkę, która odpowiada Twoim kryteriom. Następnie ustal z nami, gdzie chciałbyś dokonać transakcji. Siedziba Twojej wybranej spółki nie określa jedynego miasta, w którym możesz ją zakupić.

Do przygotowania dokumentów potrzebne są dane osób kupujących spółkę wraz z informacją jaki procent udziałów nabywają poszczególne osoby oraz dane członków nowego zarządu (imię i nazwisko, numer PESEL).

Po otrzymaniu wszystkich niezbędnych informacji, ustalamy i umawiamy termin u notariusza, aby cała transakcja mogła zostać w pełni przeprowadzona.

W celu zakupienia gotowej spółki z o.o. z aktywnym VAT dobrze jest zgłosić się do naszej Kancelarii przynajmniej 1 dzień wcześniej, tak abyśmy mieli czas na umówienie notariusza i przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów. Nie jest to jednak wymagane – jesteśmy w stanie zorganizować transakcję nawet w dniu otrzymania zamówienia.

W cenie zakupu udziałów dowolnej spółki z o.o., przygotowujemy nie tylko wszystkie niezbędne dokumenty, ale także wysyłamy odpowiedni wniosek aktualizacyjny do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS). W celu podpisania wspomnianego wniosku wymagane jest posiadanie profilu zaufanego e-PUAP lub podpisu elektronicznego przez osobę, która obejmie funkcję reprezentatywną (zarząd) w nowo nabytej spółce. W sytuacji, gdy członkowie zarządu nie mają możliwości jego podpisania, oferujemy możliwość podpisania wniosku przez pełnomocnika. Usługa ta jednak jest dodatkowo płatna i wynosi 500 zł.

Po sprzedaży udziałów bierzemy na siebie obowiązek wysłania zgłoszenia do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych (CRBR).

!
Niniejsza oferta (propozycja) kierowana jest do osób zamierzających prowadzić działalność gospodarczą w ramach nabywanej spółki, w szczególności w oparciu o wyszczególnione w umowie spółki kody Polskiej Klasyfikacji Działalności oraz zamierzających przejąć w całości kontrolę nad nabywaną spółką. Jednocześnie przedmiotowa oferta (propozycja) nie jest ofertą sprzedaży udziałów spółki w celach inwestycyjnych w rozumieniu przepisów dodanych ustawą z dnia 07 lipca 2022 roku o finansowaniu społecznościowym dla przedsięwzięć gospodarczych i pomocy kredytobiorcom.

Akademia Księgowości w liczbach

10
Lat na rynku
ponad 200
Sprzedanych spółek
Co nas wyróżnia

Co nas wyróżnia

Dzielenie się wiedzą jest dla nas pasją i inspiracją

  • ubezpieczenie OC na kwotę 1 mln zł
  • darmowy program do fakturowania w cenie usługi
  • innowacyjny system obiegu dokumentów
  • zarejestrujemy dla Ciebie działalność gospodarczą, spółkę z o.o. lub komandytową
  • doświadczona kadra licencjonowanych księgowych
  • każda firma ma indywidualne konto co umożliwia pełną kontrolę przez cały czas
  • Osobisty Księgowy: Twoimi sprawami zajmie się osobisty Księgowy

Często zadawane pytania

Wszystko co powinieneś wiedzieć o naszych usługach

Niestety nie. Koszt usługi zależy od problemu z jakim do nas przychodzisz.

Oczywiście, pomagamy przenieść księgowość z innego biura. Skontaktuj się z naszym Sekretariatem, adres e-mail: kontakt@akademia-ksiegowosci.pl
telefon +48 535 790 006.

Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie OC na prowadzenie usług księgowych oraz dodatkowe ubezpieczenie OC na usługi kadrowe.

Tak, należy złożyć wniosek o zmianę wpisu do CEIDG. Klient otrzymuje od Biura Rachunkowego aktualizacje w wersji elektronicznej i papierowej, którą należy złożyć osobiście w Urzędzie Miasta/Gminy lub online, korzystając z profilu zaufanego.

Tak, klient otrzymuje od swojej księgowej informację o wysokości wszystkich zobowiązań podatkowych.

Do 7. dnia każdego następnego miesiąca (za miesiąc poprzedni).

Tak, w porównaniu do tradycyjnych biur klient ma podgląd na swoim koncie do zaksięgowanych dokumentów.

W usłudze biura rachunkowego klient kontaktuje się ze swoją księgową, do której otrzymuje bezpośredni numer telefonu oraz adres e-mail.

Nie znalazłeś tutaj odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami, a z przyjemnością rozwiążemy problem, z którym się borykasz.