Zakup gotowej spółki z o.o. ze stażem daje Państwu zdecydowanie lepszą pozycję startową w walce o przyszłego klienta. Potencjalni kontrahenci częściej korzystają z usług firm, które posiadają już doświadczenie na rynku, a prestiż dobieranych przez kontrahentów partnerów biznesowych ma olbrzymie znaczenie i często jest czynnikiem decydującym o wyborze bądź odrzuceniu danej oferty. Gotowe spółki stażowe stają się tym samym dużo wiarygodniejszym partnerem biznesowym, szczególnie w oczach pracowników administracji publicznej. Z racji swojej udokumentowanej historii (wynoszącej zwykle od paru miesięcy do kilku lat), zyskują na wartości – co dla ich właścicieli oznacza nie tylko większą renomę na rynku, ale także potencjalnie większe korzyści majątkowe (np. przy ewentualnej późniejszej sprzedaży).
Dla osób rozpoczynających działalność, stażowe spółki kapitałowe są rozwiązaniem najbardziej korzystnym. Zapewniają one oprócz pozytywnego wizerunku Państwa firmy, zwiększenie szans na powodzenie przy różnego rodzaju konkursach ofertowych, przetargach, aukcjach, staraniach o dotacje, czy zapewnieniu sobie dodatkowych źródeł finansowania. Kupując gotową spółkę ze stażem, otrzymają Państwo możliwość niemal natychmiastowego działania – bez konieczności załatwiania żmudnych i czasochłonnych formalności. Dodatkowo, możliwość otrzymania pożyczki bankowej czy zawarcia umowy leasingu samochodowego sprawia, że nabycie podmiotu z czystą i transparentną historią zdecydowanie ułatwi Państwu start w biznesie.
Spółka z aktywnym VAT ze stażem
(staż od 6 miesięcy)
Spółka z aktywnym VAT ze stażem
przy zakupie spółki
100 zł netto
adres dla firmy na 6 miesięcy
oszczędzasz
600 zł netto
50% rabatu
przez pierwsze 3 miesiące umowy
oszczędzasz
1500 zł netto
*kwota ta dotyczy sytuacji, w której zakupu dokonuje 1 wspólnik. Poświadczenie podpisów pod umową sprzedaży z każdym dodatkowym wspólnikiem to koszt ok. 150 zł brutto.
**kalkulacja dotyczy sytuacji, w której nie dokonuje się żadnych zmian w umowie spółki (np. zmiana nazwy, zmiana miasta siedziby itp.). W przypadku jeżeli takie zmiany będą wprowadzane do podanego kosztu należy doliczyć ok. 1000 zł brutto za przygotowanie aktu notarialnego.
Nasze spółki zarejestrowane są w systemie S24 i co za tym idzie, możemy po sprzedaży wysłać wniosek do sądu przez ten system, który umożliwia wprowadzenie zmian do umowy spółki, bez konieczności przygotowywania aktu notarialnego (oszczędność 1200 zł). W związku z tym potencjalny klient dostanie informacje, że może bez problemu zmienić nazwę czy kody PKD. Jedynym warunkiem tutaj będzie posiadanie konta ePUAP.
W umowie naszych gotowych spółek z o.o. dostępnych w ofercie, zostało zawartych aż 70 kodów PKD, które w 99% przypadków zaspokajają potrzebę rozpoczęcia danego biznesu w Polsce. Nasza Akademia zadbała o to, żeby bez najmniejszego problemu mogli Państwo po zakupie spółki rozpocząć działalność w jednej lub wielu z najbardziej popularnych branż dostępnych na rynku.
Nasi klienci na podstawie poszczególnych kodów PKD uruchamiają biznesy związane z różnego rodzaju sprzedażą hurtową, handlem (w tym e-commerce), działalnością IT, branżą budowlaną czy gastronomiczną.
Po zakupie gotowej spółki mogą Państwo zająć się prowadzeniem biura tłumaczeń, szeroko pojętej spedycji, czy też dynamicznym wejściem w obszar nieruchomości. Ponad 20 punktów PKD w naszej umowie spółki dotyczy gałęzi produkcji, zarówno ogólnej jak i wyspecjalizowanej.
Handel
IT
Gastronomia
Skontaktuj się z nami używając formularza kontaktowego lub dzwoniąc na wskazany numer telefonu. Możesz też bezpośrednio zarezerwować gotową spółkę dla siebie, używając dostępnego na stronie formularza „rezerwuj spółkę”
Wybierz spółkę, która odpowiada Twoim kryteriom. Następnie ustal z nami, gdzie chciałbyś dokonać transakcji. Siedziba Twojej wybranej spółki nie określa jedynego miasta, w którym możesz ją zakupić.
Do przygotowania dokumentów potrzebne są dane osób kupujących spółkę wraz z informacją jaki procent udziałów nabywają poszczególne osoby oraz dane członków nowego zarządu (imię i nazwisko, numer PESEL).
Po otrzymaniu wszystkich niezbędnych informacji, ustalamy i umawiamy termin u notariusza, aby cała transakcja mogła zostać w pełni przeprowadzona.
W celu zakupienia gotowej spółki z o.o. z aktywnym VAT dobrze jest zgłosić się do naszej Kancelarii przynajmniej 1 dzień wcześniej, tak abyśmy mieli czas na umówienie notariusza i przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów. Nie jest to jednak wymagane – jesteśmy w stanie zorganizować transakcję nawet w dniu otrzymania zamówienia.
W cenie zakupu udziałów dowolnej spółki z o.o., przygotowujemy nie tylko wszystkie niezbędne dokumenty, ale także wysyłamy odpowiedni wniosek aktualizacyjny do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS). W celu podpisania wspomnianego wniosku wymagane jest posiadanie profilu zaufanego e-PUAP lub podpisu elektronicznego przez osobę, która obejmie funkcję reprezentatywną (zarząd) w nowo nabytej spółce. W sytuacji, gdy członkowie zarządu nie mają możliwości jego podpisania, oferujemy możliwość podpisania wniosku przez pełnomocnika. Usługa ta jednak jest dodatkowo płatna i wynosi 500 zł.
Po sprzedaży udziałów bierzemy na siebie obowiązek wysłania zgłoszenia do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych (CRBR).
Dzielenie się wiedzą jest dla nas pasją i inspiracją
Wszystko co powinieneś wiedzieć o naszych usługach
Niestety nie. Koszt usługi zależy od problemu z jakim do nas przychodzisz.
Oczywiście, pomagamy przenieść księgowość z innego biura. Skontaktuj się z naszym Sekretariatem, adres e-mail: kontakt@akademia-ksiegowosci.pl
telefon +48 535 790 006.
Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie OC na prowadzenie usług księgowych oraz dodatkowe ubezpieczenie OC na usługi kadrowe.
Tak, należy złożyć wniosek o zmianę wpisu do CEIDG. Klient otrzymuje od Biura Rachunkowego aktualizacje w wersji elektronicznej i papierowej, którą należy złożyć osobiście w Urzędzie Miasta/Gminy lub online, korzystając z profilu zaufanego.
Tak, klient otrzymuje od swojej księgowej informację o wysokości wszystkich zobowiązań podatkowych.
Do 7. dnia każdego następnego miesiąca (za miesiąc poprzedni).
Tak, w porównaniu do tradycyjnych biur klient ma podgląd na swoim koncie do zaksięgowanych dokumentów.
W usłudze biura rachunkowego klient kontaktuje się ze swoją księgową, do której otrzymuje bezpośredni numer telefonu oraz adres e-mail.